Loader

PUAN VER
    0 0 değerlendirme sonucu

UCHİSAR ÜRGÜP GÖREME AVANOS.PAŞABAĞI

Sabah kahvaltımızı aldıktan Güvercinlik Vadisi’ne gidiyoruz Burada rehberimiz eşliğinde kayalara oyulmuş Uçhisar Kalesi’ne, kaleyi gördükten sonra bölgede yöresel Sütle kavrulmuş kabak çekirdeği için alış veriş zamanı veriyoruz ardından öncelikle Göremeyi panoramik izleyip kahve molası veriyoruz. Ordan  Açık Hava Müzesi’ne panoramik tur gerçekleştirip bölgedeki çömlekçiye geçiyoruz çömlek hakkında bilgi alarak alış veriş zamanı, akabinde öğlen yemeği molası veriyoruz (testi kebabı menüsü) gidiyoruz. Öğle yemeğinden sonra. Avanos’a hareket edip Kızılırmak üstüne asma köprüden geçerek tekrar aracımıza biniyoruz. Ordan Paşabağında Perpacalarını görerek serbest zaman veriyoruz Daha sonra Ürgüp’te Asmalı Konak ve Ürgüp’ü geziyoruz . son durağımız, üçgüzellei gördükten sonra otobüsümüze binip dönüş yoluna doğru hareket ediyoruz.yollarda vereceğimiz kısa molalarla varıyoruz ve bir dahaki turda buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

ÜCRETE DAHİL HİZMETLER

* ULAŞIM

* 1 ÖĞLEN YEMEĞİ

* SEYAHAT SİGORTASI

* REHBERLİK

* GEZİ EKİBİ OTOBÜS İÇİ İKRAMLAR

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

*Sabah kahvaltısı

*Müze ören yerleri giriş ücretleri