Loader

2 3 değerlendirme sonucu

ERCİYES KAYAK TURU

GÜZERGAHIMIZ:  Antakya-Adana – Pozantı – Niğde – Erciyes

Belirtilen noktalarda buluşma ve belirtilen saatte buluştuğumuz  noktadan hareket ediyoruz. Araç içinde vereceğimiz kahvaltı(poğaça) ve soğuk-sıcak içecekler   ikram ederek keyifli yolculuğumuza devam ediyoruz. Pozantı Niğde yolunu takip ederek Erciyes’e varıyoruz. Kayak ve Kızak  malzemesi olmayanlar bize özel indirimli fiyat veren kayak ve kızak malzeme  ofisine giderek kiralıyoruz(Ekstra)  Daha sonra teleferik için bilet alıyoruz(Ekstra)  Eğlenceli kayak için serbest zaman veriyoruz. 12.30- 13.00 gibi öğle yemeği için tekrar buluşuyoruz kar da  Ekmek arası sucuk ekmeği yemenin keyfini çıkarıyoruz.Daha sonra yemeğimizi yedikten sonra kayak için tekrar serbest zaman veriyoruz 16.00 gibi toplanıp Antakya’ya hareket ediyoruz. 23.00  sularında Antakya’ya varıyoruz.  Bir daha ki turda görüşmek dileğiyle…

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

KAHVALTI(POGAÇA+İÇECEK)

ÖĞLE YEMEĞİ ( sucuk ekmek + içecek)